antara kami

antara kami

Tuesday, November 30, 2010

Evening at Lumut

   29 October 2010, di waktu petang aku dan kawan kawan melepak di lumut. Kami bermain di kawasan permainan dan makan ABC... ^_^ tanpa membuang masa ni ade beberapa gambar kami pada hari itu... untuk pengetahuan si Nuha Amran and Aqiela mus tiada pada waktu ini kerana si Aqiela tu mama dia  x bagi keluar and si nuha amran entah menghilang ke mane ^_^ ape pun hidup kami tetap bahagia...


lawa x??? mestylah lawa kasut kasut kami... yg colour hitam tu kasut aku credits to Ventura California kerana menaja aku pada hari itu, kasut colour putih tu pulak milik si Syeera , yg colour hijau tu fifi firdaus nye Crocs je un haha  and the last one black at belah kanan tu milik Suhaida Amran... ^_^







Cermin mata yg aku pakai tu mahal lagi dari cermin mata Si Syeera tu ^_^ ea lah... dah dia beli kat expo selonggok 5 ringgit murah lar kan hehe ^_^ ape pun gambar ni hanyalah sekadar hiasan semata mata tiada kena mengena dengan yg hidup atau yg tgah tengok atau pun yg sudah meninggal dunia... Kami hanya kawan salah ke tangkap gambar same same ?? hehe ^_^ kepada yg cemburu Aku ngan Syeera ni lupakan je lah cemburu tu kawan je pun :) tp kan kenape waktu ni kulit aku gelap??? haha persoalan yg sukar dijawab ni mesti si Mustakim tu lindung haha ^_^







Td gambar aku ngan syeera skrg gambar Mustakim ngan Wasilah..the both r so so cute ^_^ i like them happy like this..^_^ so when mereka gaduh aku plg x suka larh ... sungguh sangat benci bila mereka bergaduh..haha baik baik camni kan best happy jer..aku pun gembira ^_^ so  be happy is the best ways ok ^_^ syg korg... ^_^






ini gambar aku , Mus ngan Faris ^_^  muka amsing masing x boleh blah!! haha ^_^ sorry to say yg plg cute of course r mustakim an haha, yg plg muka macho of couse lar si faris kan haha :) n aku just biasa ..haha ^_^ well we r all friends... ok





Faris and Syeera so cute and fun ...^_^ Syeera ue memg manje  haha faris tu yg x fahamnye suka wat muka yg gegiler hehe ^_^ btw this picture show how happy  r them ^_^ bukan downak je happy kami semua happy ^_^  so Faris and Syeera u both  r cute okay...












Bestkan kehidupan ini penuh keceriaan di Antara Kami ^_^ hidup mesti penuh bermakna barulah hidup kan ^_^ di bawah ni pula gambar gambar kami bersama ^_^

the best thing of this picture is, it is so smart ^_^
from left: Faris,Suhaida Amran, Afifi Firdaus, Afifi Helmie(aku r ue) , Syeera comel,Wasilah Wafa and Mustakim (Monchitttttt) 
 susunan yang sangat menarik and cantik , to nuha amran and aqiela mus sorry korg x de sape suruh x dtg..haha skrg tengoklah beberapa gambar lagi yang ada.... ^_^





Best thing in our life is friends.... everyone in this life needs friends
so, the conclusion is, sayangilah kawan kawan kita semuanya walapun dia jauh tapi dekat di hati yg plaing kita perlu sayang kawan kawan terbaik and plg rapat dengan kita, ingat, 'kawan yg plg baik ialah kawan yg sentiasa bersama dengan diri kita, wlu ape pun keadaanya'
Antara Kami.... ^_^
sememangnya kehidupan ini tidak mudah, memg susah , tp lihat kegembiraan kami menunjukkan kesusahan itu boleh dihadapi dan ditempuhi bersama sama, ^_^
NOW and FOREVER....^_^

No comments:

Post a Comment